tiistai 30. heinäkuuta 2013

ollu vähän hiljasta täällä viimiset kuukaudet! jos nyt saisin jotn iloa irti elämästä kun on uusi luuri ja skydrive! wuhuu! koira kasvaa kovaa vauhtia onhan se ens kuussa jo 7 kuukauden ikänen! välillä kyl kieltämättä tekis mieli viedä se porukoille, mut minä sen koiran olen halunnut itselleni. ja ajatuskin viikosta ilman haukkua on aika kauheaa :S

Onhan se kerenny jo parit tyynyt nylkeä ja oman lelukoppansa saada sentin palasiks :D 


ehkä se siks onkin näin rankkaa kun viikot olen aina leski... Tuomas on viikot aina Kangasalla töissä ja yöt vanhemmillaan siinä lähi pitäjässä. Ite tapan aikaanii täällä vitun mänttäcitys.. Paikkana ihan jees ja kun vähänkin menee keskustasta pois päin niin tosi nättiä! mut ihmiset täällä. tuntuu et kaikilla on jo paikkansa ja klaaninsa.. kiva jossain baarissakin yrittää tutustua ihmisiin kun katsastetaan päästä varpaisiin ja tyrmätään. Anteeks et oon vähän iso ja enkä oo ylimeikattu feikkiyyhoomamma. 
Joo se siitä!
Ehkä muutenkin meinaa olla pinna kireellä kolmas viikko ilvan autoa ja ystäviä. jippii! 
ja äskön ajattelin piristää tuomasta illalliskortti multimediaviestillä niin eihän tos uudes puhelimes oo niitä mms asetuksia valmiina! perkeleee! kohata alkaa päitä tippuu :D

Ei mul muuta moi <3

ei mun peukku oikeest oo noin lyhyt :OO

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti